جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

نمایندگی سامسونگ

مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

نمایندگی سامسونگ

۷۸۱ بازديد

نمایندگی سامسونگ شرکتی پیشرو در تولید و فروش محصولات کمپانی سامسونگ می باشد. این مرکز سال هاست به عنوان مرکزی معتبر و معتمد مطرح گشته است. نمایندگی سامسونگ علاوه بر بهره گیری از برترین متخصصین، پیشرفته ترین تجهیزات را جهت تعمیرات سامسونگ به کار گرفته است. در دنیای امروز شرکت هایی موفق هستند که خلاقیت ونوآوری را شعار خود قرار داده و در مقابل تغییرات و پیشرفت تکنولوژی انعطاف داشته باشند. کارشناسان نمایندگی سامسونگ، از بین برترین متخصصین کشور انتخاب شده اند. همچنین متخصصین مرکز ملزم به حضور در دوره های تخصصی جهت به روز رسانی دانش خود هستند. به این ترتیب، همزمان با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنولوژی های مدرن در محصولات سامسونگ، متخصصین نمایندگی سامسونگ به راحتی می توانند مشکل را برطرف کرده و دستگاه را تعمیر نمایند. سرعت، دقت واحترام به حقوق مشتریان، مهم ترین ارکان نمایندگی سامسونگ هستند. کادر فنی و کارکنان این مرکز اصل احترام به ارباب رجوع را همواره مدنظر قرار داده اند. کادر پشتیبانی نمایندگی سامسونگ، با صبر و حوصله به تمامی پرسش های شما پاسخ گفته و راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار خواهند داد.

 واحدهای تخصصی تعمیرات سامسونگ

واحد تعمیرات سامسونگ خدمات تخصصی تعمیرات ماشین های اداری سامسونگ را در واحدهای مجزا ارائه می دهد. نمایندگی سامسونگ با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از به‌روزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری  و نرم افزاری را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه می دهد. واحد تعمیرات سامسونگ اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانیی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های تضمین‌شده به هموطنان گرامی دارد.

تعمیرات سامسونگ با بهترین قیمت و گارانتی ارائه می‌گردد. بعلاوه به شما این اطمینان داده می‌شود که کلیه محصولات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ با درجه کیفی عالی و اورجینال بوده و نمایندگی تعمیرات سامسونگ از فروش کالاهای تقلبی و کارکرده  خودداری می نماید.این امر تضمین‌کننده‌ی کیفیت دستگاه شما بعد از تعمیر خواهد بود.

توصیه می‌کنیم که از تعمیرات سامسونگ به صورت خودسرانه و یا در مراکز غیرمجاز که کارشناسان آن‌ها تخصص این کار را ندارند به شدت خودداری نمایید. تعمیرات سامسونگ به دلیل ساختار فیزیکی و نرم‌افزاریِ پیچیده‌ی این محصولات و نیز  با توجه به مدل‌های متفاوت موجود در بازار، یک کار تخصصی است. کسب تخصص جهت تعمیر و ترمیم هر یک از محصولات سامسونگ، با توجه به تنوع در مدل‌های عرضه شده از هر محصول، مدت زمان زیادی را طلب می‌کند. از همین‌رو، مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ در بخش واحد های تخصصی تعمیرات سامسونگ ، ملزم به طی دروه‌های بین‌المللی و کسب مدارک ویژه در امر تعمیرات سامسونگ گشته‌اند.

 

 جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ

در این قسمت به معرفی محصولات سامسونگ در حوزه ی ماشین های اداری می پردازیم. نمایندگی سامسونگ در جهت کمک به اهداف کمپانی سامسونگ راه اندازی شده است. شرکت سامسونگ ، یک شرکت خوشه‌ای کره‌ای و چندملیتی است.این شرکت از تعداد زیادی شرکت تابعه و فرعی تشکیل شده‌ که در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. لی بیونگ-چول در سال ۱۹۳۸ سامسونگ را در قالب یک شرکت بازرگانی تاسیس کرد. این شرکت در طول ۳ دهه ی نخست در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه ی خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته است. شرکت سامسونگ در سال ها ی اخیر، از ۸۰  زیرمجموعه تشکیل یافته است. می توان گفت: این مرکز بزرگترین مجموعه تجاری – صنعتی در کره  به شمار می آید. در سپتامبر ۲۰۱۵،  دفترِ شبیه به معکب روبیک سامسونگ در دره ی سیلیکون ساخته شد.

از ابتدای قرن جدید، حرکت به سمت دوران دیجیتال برای این شرکت تشدید شده است. به گونه‌ای که به سرعت در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات، به عرضه ی محصولات متنوع می پردازد. ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید، تلویزیون ال‌سی‌دی، تلویزیون ال‌ای‌دی، یخچال فریز، مایکروفر (ماکروفر، مایکروویو) و دیگر تجهیزات الکترونیکی (تلفن همراه، لپ‌تاپ و… ) از جمله محصولات این کمپانی بزرگ می باشند. در صورتی که کاربر هریک از محصولات سامسونگ هستید، جهت آشنایی بامشخصات مختلف نمایندگی سامسونگ و جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ این بخش را مطالعه نمایید.

 

اخبار مرکز تخصصی سامسونگ

اخبار سامسونگ در این قسمت به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید. نمایندگی سامسونگ ، خود را متعهد به عرضه سرویس مطلوب با سرعت و کیفیت بالا می‌داند. از همین رو نمایندگی سامسونگ واحد CRM ارتباط با مشتریان را راه اندازی نموده است. واحد ارتباط با مشتریان پاسخگوی تمامی انتقادات و پیشنهادات شما کاربران گرامی هستند. در صورت بروز هر گونه مشکل به مدیریت گزارش شده و با شخص خاطی برخورد خواهدشد. پرسنل فعال در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های معتبر بین المللی هستند. همچنین این مرکز از به روز‌ترین امکانات به منظور تعمیر و ترمیم محصولات آسیب دیده بهره می برد.

علاوه بر هم وطنان تهرانی، نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، آماده ی ارائه ی خدمت به شهرستانی های عزیز می باشد. به این ترتیب مشتریان گرامی در شهرستان های مختلف، دغدغه ای جهت تعمیر محصولات خود نخواهند داشت. هم وطنان شهرستانی می توانند در صورت بروز مشکل در دستگاه، آن را به نمایندگی ارسال کنند. پس از طی مراحل تعمیر، کالا به نشانی اعلام شده از سوی مشتری ارسال خواهد شد. سرویس و خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ ، همواره  در خدمت شما است. این افتخار را داریم که مشتریان گرامی همواره مراتب رضایت خود را از این مرکز اعلام داشته اند. مطالعه ی پیشینه ی نمایندگی سامسونگ را جهت اعتماد هرچه بیشتربه این مرکز به تمامی کاربران محصولات سامسونگ، پیشنهاد می نماییم. در کمترین زمان پاسخگوی اعتماد شما هستیم. اخبار مرکز تخصصی سامسونگ پس از بررسی کارشناسان تعمیرات سامسونگ در این بخش به اطلاع کاربرام گرامی خواهد رسید.

 مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

در ابن قسمت مقالات تخصصی و عمومی به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.نمایندگی سامسونگ اصل مشتری مداری را همواره به عنوان رکن اصلی فعالیت های خود در نظر گرفته است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر انواع بنگاه‌های اقتصادی، از شرکت‌های کوچک تازه‌ تاسیس تا شرکت‌های فراملیتی، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است. اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. نمایندگی سامسونگ ، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است. کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. گاهی اوقات عذرخواهی کردن راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است و خشم مشتریان ناراضی را تا حدی کم می‌کند. کارکنان نمایندگی سامسونگ همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارایه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب همواره از ارزشهای ما بوده که بصورت ویژه به آن توجه داشته‌ایم . جهت مطالعه ی ویژگی های نمایندگی سامسونگ  و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ مارا همراهی کنید.

 

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران ، پیشرو در تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک مدت هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است. آنچه که موجبات موفقیت این مجموعه را فراهم کرده است اعتماد کاربران می باشد . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . مرکز سخت افزار ایران طی سالیان متمادی در تعمیر انواع لوازم الکترونیکی از جمله ؛ موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی ، تلویزیون و… فعالیت داشته و حسن نیت در ارائه ی خدمات و احترام به حقوق مشتریان اثبات نموده است.

این مرکز جهت تعمیر محصولات مختلف برندها از متخصصین تعمیر همان محصولات بهره می گیرد. به عنوان مثال ؛ تعمیر موبایل فقط توسط متخصصین تعمیرموبایل انجام می شود که علاوه بر داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل ، دوره های فوق تخصصی لازم را نیز گذرانده اند .علاوه بر این ؛ در این مرکز خدمات هر یک از برندها به متخصصین مربوط به همان برند سپرده می شود که تسلط کامل به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را دارند . لذا با طیب خاطر می توانید تعمیرات دستگاه خود را به مرکز سخت افزار ایران بسپارید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.