جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

نمایندگی زیراکس

مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

نمایندگی زیراکس

۱,۱۲۳ بازديد

نمایندگی زیراکس  سال هاست فعالیت خود را در زمینه ی تعمیر، بازیابی و فروش محصولات زیراکس آغاز کرده است. این مرکز به عنوان مرکزی منتخب همواره مورد استقبال کاربران بوده و در صدر انتخاب آن ها قرار داشته است.

نمایندگی زیراکس ، با کادری از متعهدترین و حرفه ای ترین  متخصصین، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت‌افزاری و اختلالات نرم‌افزاری محصولات این شرکت می‌باشد. این اطمینان را به شما می دهیم  که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض یک دستگاه تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین خواهد شد.

خاطر نشان می کنیم، جهت بهره مندی از تعمیرات زیراکس، تنها با نمایندگی اصلی زیراکس تماس بگیرید. به این ترتیب ضمن استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای، از صداقت در اعلام عیوب دستگاه و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود.

امتیازات دیگر نمایندگی زیراکس صرفه‌جویی در زمان و هزینه، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ی نهایی پس از تعمیر و تعمیر دستگاه‌هایی است که سایر همکاران قادر به تعمیر آنها نبوده‌اند.

 

 

واحدهای تعمیرات زیراکس

تعمیرات زیراکس دربخش تعمیراتِ نمایندگی زیراکس، به صورت تخصصی انجام می گردد. هم اکنون شرکت زیراکس در حوزه ها ی مختلف فعالیت دارد که از آن جمله می توان به حوزه های اداری، تولیدی و بازاریابی اشاره کرد. محصولات شرکت زیراکس عبارتند از؛ انواع چاپگر( پرینتر) ، دستگاه کپی، دستگاه فکس، اسکنر، دستگاه کپی دیجیتال لیزری و جوهری جامد، نرم افزار مدیریت مستندات، تولید و پشتیبانی از نظر تونر، جوهر و کاغذ، دستگاه های تصویری دیجیتال و… واحد تعمیرات زیراکس در نمایندگی، تعمیرات تمامی دستگاه های زیراکس را با کمک کارشناسان تعمیرات زیراکس که به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات مسلط هستند انجام می دهد.

بروز مشکل در دستگاه های زیراکس، پس از گذر زمان، امری طبیعی به نظر می رسد. زیرا تمامی دستگاه های الکترونیک ممکن است پس از مدتی در معرض آسیب های مختلف قرار گرفته و نیازمند تعمیر شوند. انجام تعمیرات زیراکس توسط کارشناسان فنی  مجرب که با عملکرد دستگاه های زیراکس آشنایی کافی دارند، امری ضروری به نظرمی رسد.

در صورت برخورد با نواقص و اشکالات در هر یک از محصولات زیراکس می‌توانید با خاطری آسوده با کارشناسان فنی نمایندگی زیراکس تماس بگیرید و اشکالات پیش آمده در دستگاه را توضیح دهید. اگرکاربر هریک از محصولات زیراکس ، مانند ؛ دستگاه کپی، چاپگر، پروژکتور،  اسکنر و…هستید، هیچ گونه نگرانی در خصوص تعمیریا تعویض قطعات دستگاه خود نداشته باشید. گفتنی است از بازکردن  دستگاه توسط خودتان یا  مراجعه به افراد مبتدی و ناآگاه جهت تعمیرات زیراکس  جدا پرهیز نمایید.

اخبار مرکز تخصصی زیراکس

نمایندگی زیراکس در این قسمت شما را در جریان تازه ترین رویدادهای این کمپانی قرار خواهد داد. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که در نمایندگی زیراکس کلیه تعمیرات با تضمین بهترین قیمت به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد شد. علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل متخصصین نمایندگی زیراکس مسئولیت آن را در مدت گارانتی به عهده خواهند گرفت.

مدت زمان گارانتی محصولات با توجه به نوع دستگاه، همچنین مورد تعمیراتی آن متفاوت خواهد بود. نمایندگی زیراکس با کادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را در زمینه ی تعمیرات زیراکس، آموزش کاربران، عرضه ی مواد مصرفی، آموزش‌‏های فنی- تخصصی، تعمیرات و نگهداری محصولات پاسخگو می‌باشد. نکته ی بسیار مهم این است که خدمت‌رسانی به مشتریان این شرکت و پیگیری مشکلات آن‌ها توسط مدیریت این مجموعه به شدت مورد نظارت و کنترل قرار می‌گیرد.

 

علاوه براین نمایندگی زیراکس در بخش فروش خود، آماده ی ارائه ی خدمات به هموطنان گرامی می باشد. ارائه‌ی خدمات به مشتریان گرامی، پس از خرید و نصب هر محصول آغاز و تا زمان رفع نیاز و حل قطعی مشکلات مشتری ادامه خواهد یافت. نمایندگی زیراکس بر این باور است که فروش یک محصول، پایان یک معامله نیست بلکه آغازی برای ادامه‌ی راه است. متخصصان و کادر نمایندگی زیراکس معتقدند خدمات پس از فروش موجب وفاداری و تکرار خرید می گردد به همین دلیل  همواره آماده ی پاسخگویی به مشتریان گرامی می باشند. اخبار مرکز تخصصصی زیراکس را در این بخش مطالعه نمایید.

مشخصات اصلی نمایندگی زیراکس

  • بهره مندی از کارشناسان متعهد و توانا
  • ارائه ی مشاوره ی حضوری پیش از آغاز تعمیرات
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن
  • ارائه ی خدمات با قیمت مناسب
  • رعایت اصل مشتری مداری
  • احترام به حقوق مشتریان گرامی
  • بهره مندی از تجهیزات مدرن
  • استفاده از دانش روز در تعمیرات
  • تعمیر و بازیابی تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیراکس

مقالات تعمیرگاه تخصصی زیراکس

معرفی مقالات از دیگر خدمات نمایندگی زیراکس است . در این بخش تمامی مقالات مرتبط با تعمیرات زیراکس ، دستگاه کپی ، پرینتر ، اسکنر و … شرح داده می شود. مقالات این بخش در دو گروه مقالات تخصصی و عمومی به کاربران ارائه می گردد.

مقالات عمومی در موضوعاتی مانند شیوه های نگه داری از دستگاه کپی ، آشنایی با شیوه ی عملکرد هر یک از مدل های دستگاه کپی و فن آوری های نوین به کار رفته در دستگاه های زیراکس می باشد و بخش مقالات تخصصی نیز شامل راه کارها و متد نوین در تعمیرات زیراکس است که مطالعه ی آن  برای کاربران تخصصی و تعمیرکاران دستگاه کپی زیراکس بسیار مفید خواهد بود.

کادر فنی نمایندگی زیراکس از مهندسین ارشد تعمیرات زیراکس بوده و علاوه بر عیب یابی صحیح، سرعت بالایی در انجام تعمیرات دارند. علاوه براین، انجام مشاوره ی حضوری پیش از تعمیر، از جمله مزایای نمایندگی زیراکس می باشد. قبل از تعمیر دستگاه مشتریان گرامی می توانند اظهارات خود را در مورد عیوب دستگاه شرح داده و مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

پس از اظهارات مشتری کارشناسان نمایندگی زیراکس، نظرات اولیه را در مورد دستگاه و عیوب آن به مشتری اطلاع خواهند داد. زمان عیب یابی اولیه و اعلام هزینه ی تقریبی با توجه به نوع دستگاه و مورد تعمیراتی آن ممکن است از یک تا ده روز ادامه داشته باشد. نمایندگی زیراکس در این بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی زیراکس به اطلاع شما می رساند.

جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز زیراکس

زیراکس یک شرکت آمریکایی است که از سال ۱۹۰۶ فعالیت خود را با نام هالوید آغاز کرد .  دفتر مرکزی شرکت زیراکس در نورواک کنتیکت قرار دارد و موسس شرکت جوزف سی. ویلسون می باشد .  اولین فعالیت های این شرکت در زمینه ی تولید تجهیزات عکاسی بود . در سال های بعد این شرکت وارد عرصه ی تولید محصولات دیگر شد . برخی از محصولات تولید شده در این شرکت عبارتند از: چاپگر، دستگاه‌های‌کپی، اسکنر، دورنگار، پروژکتور ،  دستگاه نمایش و..

در سال ۱۹۴۷، شرکت هالوید حقوق تجاری برای زیروگرافی (خشک‌نگاری)، یعنی فرآیند تصویربرداری که توسط چستر کارلسون، مخترع و فیزیدان قرن بیستم، به ثبت رسیده بود را کسب کرد . حدود یک دهه بعد، در سال ۱۹۵۸ شرکت هالوید نام خود را  به هالوید زیراکس تغییر داد و در سال ۱۹۵۹، نخستین دستگاه کپی زیروگرافیک را معرفی کرد. دستگاه کپی ارائه شده توسط این شرکت نخستین محصول در رده‌ی تجاری آن به شمار می‌آمد.

با کسب موفقیت‌های پیاپی و ارائه‌ی محصولات منحصر به‌فرد، شرکت هالوید زیراکس، نام خود را در سال ۱۹۶۱ به زیراکس تقلیل داد. اکنون شرکت زیراکس یکی از محبوب ترین برندها در تولید تجهیزات اداری است. در این قسمت جدیدترین محصولات نمایندگی مجاز زیراکس در حوزه ی تولید ماشین های معرفی می شوند.

سوالات متداول تعمیرات تخصصی زیراکس

مرکز تعمیرات زیراکس در نظر دارد با طراحی بخشی با عنوان سوالات متداول ، پرسش های کاربران گرامی را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و پاسخ های صحیح و کارشناسانه را به کاربران ارائه نماید . پرسش ها ی این بخش از بین سوالات کاربردی و پرتکرار کاربران برگزیده شده و پس از پاسخگویی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت . متخصصین ارشد تعمیرات زیراکس آماده هستد تا به سوالات و ابهامات شما پاسخ گویند.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا پرسش در ارتباط با دستگاه های زیراکس می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود پرسش خود را مطرح نموده و از پاسخ های کارشناسان بهره مند گردید. پاسخ پرسش ها به زبان ساده برای کاربران شرح داده می شود . به این ترتیب با مطالعه ی آن ها پاسخ خود را خواهید یافت. جهت مطالعه ی سوالات متداول تعمیرات تخصصی زیراکس مارا همراهی نمایید.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران  ، پیشرو در تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای انواع دستگاه های الکترونیک مدت هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح بوده است. آنچه که موجبات موفقیت این مجموعه را فراهم کرده است اعتماد کاربران می باشد . این مرکز توانسته رضایت مشتریان را در تعمیر انواع برند ها جلب کند . مرکز سخت افزار ایران طی سالیان متمادی در تعمیر انواع لوازم الکترونیکی از جمله ؛ موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی ، تلویزیون و… فعالیت داشته و حسن نیت در ارائه ی خدمات و احترام به حقوق مشتریان اثبات نموده است.

این مرکز جهت تعمیر محصولات مختلف برندها از متخصصین تعمیر همان محصولات بهره می گیرد. به عنوان مثال ؛ تعمیر موبایل فقط توسط متخصصین تعمیرموبایل انجام می شود که علاوه بر داشتن سال ها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل ، دوره های فوق تخصصی لازم را نیز گذرانده اند .علاوه بر این ؛ در این مرکز خدمات هر یک از برندها به متخصصین مربوط به همان برند سپرده می شود که تسلط کامل به قطعات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را دارند . لذا با طیب خاطر می توانید تعمیرات دستگاه خود را به مرکز سخت افزار ایران بسپارید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.