سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

تعمیرات موبایل هوآوی

مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

تعمیرات موبایل هوآوی

۷۶۰ بازديد

تعمیرات موبایل هوآوی در مرکز تعمیرات موبایل به صورت حرفه ای و با پیشرفته ترین ابزار آلات انجام می گردد. مرکز تعمیرات موبایل خود را ملزم به ارائه‌ ی بالاترین سطحی کیفی خدمات و کسب رضایت تمامی مشتریان ساخته است. کارشناسان فعال در واحد تعمیرات موبایل هوآوی  ضمن آشنایی با ویژگی‌های خاص این تولیدات، به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن که سازگار با موبایل هوآوی است قادر به تعمیر و ترمیم تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در موبایل هوآوی هستند. تمامی اقدامات تعمیر در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی هوآوی صورت می پذیرد. کادر فنی تعمیر ات موبایل هوآوی  در جهت رسیدن به اهداف خود در تلاش هستند تا ضمن ارتقاء سطح فنی و کیفی خدمات، تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز را گارانتی نمایند. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین خدمات را در زمینه ی تعمیرات موبایل هوآوی  دریافت نمایید.

واحدهای مرکز تعمیرات موبایل

واحد های تعمیر ات موبایل در مرکز تعمیرات موبایل ،  برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال موبایل را دارا بوده و  به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط هستند. در صورت امکان،  موبایل  شما را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد. کارشناسان حاضر در این بخش علاوه بر ارائه‌ی تمامی خدمات تخصصیِ تعمیرات موبایل ، قادر به انجام برخی از خدمات جانبی دیگر نظیر بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست‌رفته‌ی گوشی‌های تلفن همراه و حافظه‌ی آن‌ها می‌باشند.

واحد های مرکز تعمیرات موبایل متشکل از واحدهایی هستند که تعمیرات موبایل را در برندهای مختلف به عهده دارند. با توجه به این که انجام تعمیرات اصولی و موفق نیازمند حضور کارشناسان خبره و مسلط به برند مورد است. کارگاه های مجزا جهت تعمیر موبایل های هر برند در نظر گرفته شده است. در این کارگاه ها از کارشناسان و متخصصین محصول مورد نظر بهره گرفته ایم و تجهیزات مورد نیاز جهت تعمیرات در هر یک از واحدهای تعمیراتی فراهم شده است. در این صفحه به شرح خدمات مرتبط با تعمیرات موبایل هوآوی پرداخته ایم. جهت آشنایی با خدمات مرتبط با سایر برندهای موبایل به صفحع ی مربوط به آن مراجعه نمایید.

 

اخبار موبایل هوآوی و دیگر خبرها

از جمله خدمات واحد تعمیر ات موبایل هوآوی ، شرح اخبار این حوزه می باشد.  علاوه براین ، طیف وسیعی از کاربران علاقه مند به مطالعه ی اخبار مرتبط با تکنولوژی و فن آوری های نوین در ارتباط با موبایل ها و تلفن های همراه هستند.  مرکز تعمیرات موبایل در قسمت از سایت را جهت معرفی اخبار در نظر گرفته است. تازه ترین خبرها از بین رویدادهای مختلف هوآوی  در این قسمت استخراج شده و در خدمات کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. خبرها پس از بررسی سایت های معتبر استخراج گردیده و توسط کارشناسان بخش محتوا شرح داده خواهدشد. علاقه مندان به مطالعه ی اخبار هوآوی  دیگر نیازی به سرچ های متعدد جهت یافتن اخبارهوآوی ندارند. جهت مطالعه ی اخبار در واحد تعمیرات موبایل با ما همراه باشید. مطالعه ی اخبار دنیای موبایل  ، جهت بالارفتن دانش کاربران موبایل ها بسیار مفید می باشد.

مقالات موبایل هوآوی و دیگر مقالات

کادر مجربمرکز تعمیرات موبایل بطور حرفه ای آموزش دیده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی می باشند. ضمناً این مرکز از پیشرفته ترین تجهیزات برای تعمیرات، تست، کالیبراسیون و کنترل کیفیت تلفن همراه هوآوی بهره می گیرد .مسئولیت پذیری بالا در قبال نگهداری صحیح قطعات گوشی هوآوی و تعمیرات انجام شده ، حفظ و امانتداری اطلاعات مشتریان در این مجموعه و همچنین تمام مهندسین نمایندگی تعمیرات موبایل هوآوی موفق به گذراندن دوره تخصصی تعمیرات تلفن همراه از سازمان فنی و حرفه ای میباشند. به همین دلیل هوآوی سرویس را به عنوان یک شرکت معتبر از دیگر تعمیرگاه های متفرقه متمایز می سازد. در این قسمت مقالات تخصصی و کاربردی دنیای موبایل در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. مقالات این بخش از بین مقالات ارائه شده در همایش های ملی و بین المللی انتخاب شده است. باما همراه باشید.

 

تاریخچه ی هوآوی

شرکت فناوری هوآوِی (به انگلیسی: Huawei) شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی  شرکت هوآوِی  در شهر شن‌زن چین قرار دارد. هوآوِی یکی از بزرگ‌ترین و برترین و موفق ترین شرکت های ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از شرکت اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد که حدود ۴۶٪ درصد در واحد تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. شرکت فناوری هوآوِی حدود ۲۰ موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، آمریکا, آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است.

شرکت فناوری هوآوِی یک شرکت تولیدکننده تجهیزات ‌مخابراتی و ارتباطی است که تقریبا در تمام زمینه‌های مرتبط فعالیت می‌کند. گرایش عمده هوآوِی به سمت ادوات و سیستم‌های شبکه همراه خصوصاً فناوری CDMA و WCDMA است. این شرکت در واقع یکی از بازیگران فعال حوزه ۳G (نسل سوم تلفن‌های همراه) محسوب می‌شود و همچنین در عرصه ساخت سوئیچ‌های فناوری باند پهن (xDSL) و سیستم‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت نیز فعال است. سایر تجهیزات شبکه‌های دیتا مانند سوئیچ‌های ATM ، روتر و ادوات VoIPجزو مجموعه محصولات هوآوِی هستند. فناوری(Wireless Local Loop =WLL)  و دیگر فناوری‌های ارتباطات بی‌سیم، سیستم‌های ویدئو کنفرانس، شبکه‌های نوری و نیز سیستم‌های موسوم به Call Center (مراکز تلفنی) از دیگر زمینه‌های فعالیت این شرکت است.

 

تاریخچه ی موبایل هوآوی

در ماه مارس سال ۲۰۰۳ شرکت هواوی طبق  یک سرمایه‌گذاری مشترک با یک شرکت آمریکایی به نام ۳کام  ، تمرکز خود را بر تحقیق و توسعه و تولید و فروش محصولات شبکه قرار داد. کار اصلی شرکت هوآوی ساخت تلفن همراه و ایجاد شبکه از طریق مشارکت بود. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به هواوی واگذار شد. محصولات این شرکت در حوزه تلفن همراه شامل Mate 8،G6,Honor 3C Play,Honor 6,Honor 3X Pro,Ascend Mate7,Ascend G630,p8,p7,p6, Honor 4X , Honor Holly, Ascend G7,honor4c,p8lite هستند. تلفن هوشمند هواوی جی ۶۳۰ هواوی در سال ۲۰۱۰، ۱۲۰ میلیون دستگاه را به سراسر دنیا عرضه کرده است. از ۳۰ میلیون تلفن همراه  که  ۳٫۳  میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند . هوآوی که سومین برند بزرگ تولید کننده موبایل در جهان به شمار می رود، اخیرا از دو اسمارت فون خود به نام های P9 و P9 Plus رونمائی نموده که امکانات و ویژگی های ارزشمند و قابل توجه ای در خود دارند.

 

  • تعمیر مشکلات آنتن دهی گوشی هوآوی
  • تعمیر پرش آنتن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن مشکل در دسترس نبودن گوشی هوآوی
  • رفع مشکل افت سیگنال در نقاط کور گوشی هوآوی
  • تعویض تاچ گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعویض ال سی دی گوشی هوآوی
  • تعمیر تخصصی مادربرد موبایل هوآوی
  • تعمیرات تخصصی وای فای موبایل هوآوی
  • عیب یابی مشکلات شارژر موبایل هوآوی
  • رفع مشکل هندزفری موبایل هوآوی
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل هوآوی
  • تعویض هارد گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعمیر کلیه گوشی های آبخورده هوآوی
  • تعمیر کلیه گوشی های ضربه خورده هوآوی
  • تعویض قاب گوشی هوآوی
  • رفع مشکل خاموشی ناگهانی گوشی هوآوی
  • رفع مشکل تخلیه شارژ باطری موبایل هوآوی
  • اپدیت و  به روز رسانی سیستم عامل اندروید و IOS
  • رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی هوآوی
  • رفع مشکل ریست شدن گوشی هوآوی
  • برطرف کردن داغ شدن گوشی هوآوی
  • رفع هنگ گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعمیر هارد گوشی تعمیرات موبایل هوآوی
  • تعویض قطعات معیوب موبایل هوآوی
  • عیب یابی و تعمیر گوشی هایی که قبلا تعمیر شده است
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.