جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تعمیرات یو پی اس

مرکز تخصصی تعمیرات سخت افزار ایران

تعمیرات یو پی اس

۷۹۸ بازديد

در صورتی که یو پی اس مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از سرویس « تعمیرات یو پی اس در محل » استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و تعمیرات مورد نیاز جهت بهسازی یو پی اس معیوب را به سرانجام می رسانند. متقاضیان این سرویس می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیرات یو پی اس در محل را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایید.

 

 

کارشناسان بخش « تعمیرات یو پی اس در محل » بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. استفاده از سرویس تعمیر یو پی اس در محل علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند.


مزایای استفاده از سرویس تعمیرات یو پی اس در محل

مزایای استفاده از سرویس تعمیرات یو پی اس در محل، سبب گشته تا بسیاری از دارندگان این دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر ups را، با استفاده از همین سرویس انجام دهند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس یو پی اس در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن از محل نیست. کارشناسان اعزامی جهت تعمیرات یو پی اس در محل، آرشیوی جامع از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند. (شایان ذکر است تعویض قطعات یو پی اس، صرفاً پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و تنها با استفاده از نمونه های اورجینال و شرکتی انجام می پذیرد).

در سرویس تعمیرات یو پی اس در محل شما می توانید پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید. کارشناس یا کارشناسان اعزامی جهت تعمیرات یو پی اس در محل پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.

تعمیرات یو پی اس در محل

آیا تا به حال در خانه یا محیط کار خود از یو پی اس ها استفاده کرده اید؟ یو پی اس ها منابع تغذیه ی الکترونیکی بی وقفه ای هستند که توان مورد نیاز دستگاه را در صورت هر گونه مشکل در جریان برق شهری، تامین میکنند. این مشکلات ممکن است، به صورت های مختلفی خود را در برق شهری نشان دهند و البته به مسئله ای متداول بدل شده اند. مشکلات گاهی به صورت قطع جریان به وقوع میپوندند که در این هنگام یو پی اس با تامین توان، دستگاه را از قطع عملکرد خود، نجات میدهد و ضمن پیشروی کار سازمان، از خرابی دستگاه به دلیل نوسانات برق، جلوگیری میکند. اگر به تازگی قصد خرید یو پی اس دارید، لازم است بدانید مراحل نصب و راه اندازی یو پی اس امری ست تخصصی که از سوی این مرکز با بالاترین کیفیت ممکن ارائه میشود. نکته ی حائز اهمیت بعدی این است که یو پی اس در محل نصب میشود و در صورت پیشامد هر گونه خرابی و اختلال جدا کردن عضو معیوب و منتقل کردن آن به مرکز تعمیرات یو پی اس امری ست دشوار، از همین رو متخصصان این مرکز با بهره گیری از دانش بالای خود و با در اختیار داشتن کلیه ابزار مورد نیاز، قادرند برای رفاه حال شما عزیزان در محل مورد نظرتان حضور یابند و تمامی مشکلات مربوطه را به در کوتاه ترین زمان، حل و فصل نمایند. تعمیرات یو پی اس در این مرکز به تخصصی ترین شیوه و در محل انجام میگیرد و تمامی هزینه ها مقطوع  و منطقی و  بر اساس مصوبه های موجود در مرکز انجام میگیرد.

 

تعمیر انواع یو پی اس

یو پی اس ها ممکن است به دلایل متفاوتی با مشکل روبرو شوند. این مشکلات ممکن است باعث نگرانی های زیادی از جانب کاربر را به همراه داشته باشد. همانطور که میدانید یو پی اس ها در انواع و نسخه های متفاوتی ساخته شده اند که هر کدام هدف متفاوتی را در پیش دارد. همانطور که گفته شد، مرکز تعمیرات یو پی اس با در اختیار داشتن زبده ترین متخصصان سطح کشور، قادر به تعمیر انواع یو پی اس در سریع ترین زمان ممکن میباشد. بی شک استفاده از تجهیزات به روز و با کیفیت، در کیفیت بالای تعمیرات این مرکز تاثیر بسزایی دارند.

 

تعمیرات یو پی اس فاراتل

شرکت فاراتل از پیشگامان ارائه دهنده ی سرویس های یو پی اس میباشد و در صدر جدول پرفروش های کشور میباشد. مرکز تعمیرات یو پی اس به همین خاطر واحد مجزایی را جهت پشتیبانی و تعمیرات این محصول، تشکیل داده است. این مرکز با به کارگیری شیوه های کارآمد و نوین، قادر است تمامی مشکلات پیش آمده برای یو پی اس های فاراتل را مرتفع سازد. مهندسان حاضر در نمایندگی تعمیرات یو پی اس، با شناخت بالای خود از ساختار سخت افزاری و نرم افزاری یو پی اس های فاراتل، استاندارد ترین و با کیفیت ترین سرویس ها را با مقطوع ترین قیمت در اختیار کاربران عزیز قرار خواهند داد.

 

نکات مهم در تعمیر یو پی اس

همانطور که گفته شد، تعمیرات یو پی اس  به جهت حساسیت بالا، باید به شیوه های تخصصی و توسط تیم قوی و زبده انجام شود. نکات مهم و قابل تاملی در تعمیر یو پی اس، وجود دارد که نباید از دید هیچ کارشناسی دور بماند و رعایت آن ها ضمانتی است  برای انجام صحیح تعمیرات یو پی اس ، در ابتدا باید با انواع یو پی اس ها شناخت کامل داشته باشیم. همچنین لازم است به چگونگی آزمایش و اندازه گیری قطعات آشنایی داشته باشیم. همچنین شناخت بالا از اجزای تشکیل دهنده ی یو پی اس امری ضروری است، به عنوان مثال باید بدانیم مادربرد یا منبع تغذیه ی یو پی اس دقیقا کجا ست و خرابی آن به چه دلیلی است. یک کارشناس باید به دیاگرام شماتیک یو پی اس تسلط کافی داشته باشد و پس از آنالیز قوی اجزا، در نهایت با دقت بالا، مشکلات را شناسایی و برطرف کند.


  • گردگیری، سرویس و نگهداری ups بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه
  • بررسی و کنترل دوره‌ای عملکردهای ups (ولتاژ ورودی، ولتاژ خروجی، فرکانس ورودی و فرکانس خروجی) توسط کارشناسان تعمیرات یو پی اس در محل
  • بررسی و کنترل عملکرد ups یوپی اس در مد باتری (ولتاژ خروجی، فرکانس خروجی، درصد انرژی باتری‌ها)
  • تست عملکرد صحیح یو پی اس و باتری‌های مربوطه و انجام سرویس و نگهداری ups


  • عیب‌یابی دستگاه‌های ups و رفع همه جانبه اشکالات پیش آمده در آنها توسط کارشناسان تعمیرات یو پی اس در محل
  • ارائه تخصصی‌ترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز جهت بهره‌برداری بهینه از سیستم‌ها
  • بررسی و کنترل همه جانبه برق ورودی و خروجی یوپی اس از نظر صحت ارت و ایزولاسیون سیم کشی توسط کارشناسان تعمیرات ups
  • کنترل و بررسی نوع بار مصرفی و ارائه تخصصی ترین مشاوره‌های مورد نیاز جهت خارج‌سازی برخی مصرف‌کننده‌ها (نظیر دستگاه‌های کپی و … ) جهت پیشگیری از آسیب‌رسانی به ups در دراز مدت توسط کارشناسان تعمیرات یو پی اس در محل


یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات یو پی اس ، سرویس تحویل در محل ups است. در صورتی که با مراجعه کارشناسات تعمیرات یو پی اس به محل، بررسی دستگاه به این نتیجه منجر شود که امکان تعمیر دستگاه در محل وجود ندارد، یو پی اس معیوب، به تعمیرگاه انتقال داده شده و تعمیرات بهسازی بر روی آن اِعمال می گردد. در این روش، پس از اتمام تعمیرات، دستگاه یو پی اس، از نظر صحت عملکرد تست شده و توسط پیک به کاربر تحویل داده می شود.

گنجاندن این سرویس در مجموعه تعمیرات یو پی اس در محل از آن روست که مرکز تعمیرات یو پی اس با تعهد به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش و با سرلوحه قرار دادن بینش مشتری‌ محور، در تلاش است تا رضایت تمامی کاربران این برند را کسب نماید.

مرکز تعمیرات ups

مرکز تعمیرات ups ، ارائه دهنده ی خدمات تخصصی ترین سرویس های مرتبط با نگهداری، عیب یابی، ترمیم، تعویض قطعات و تعمیرات یو پی اس به دارندگان این دستگاه است. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات یو پی اس، دوره های لازم را در معتبر ترین مراکز آموزشی جهان سپری کرده و دارای مدارج علمی بالا در این زمینه می باشند. متقاضیان سرویس های تخصصی تعمیرات یو پی اس می توانند با حضور در مرکز تعمیرات ups و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سرویس تعمیرات یو پی اس در محل استفاده کرد. در صورت استفاده از این سیستم، کارشناسان تعمیر خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. تمامی خدمات ارائه شده به دست تعمیرکاران مرکز تعمیر ups، به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خبرگی ایشان، گارانتی و تضمین شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.